L'Hospital de Campdevànol engega una campanya per obtenir la Creu de Sant Jordi amb motiu del seu centenari

Es faran arribar mocions de suport als ajuntaments de la comarca i al Consell Comarcal perquè hi donin suport

25/7/2019.- L’Hospital de Campdevànol ha iniciat una campanya per aconseguir adhesions amb l’objectiu de demanar la Creu de Sant Jordi, reconeixement que concedeix la Generalitat cada any a personalitats, entitats i institucions. El motiu és la celebració del centenari del centre hospitalari de referència del Ripollès durant l’any 2020.

En aquest sentit, l’Ajuntament de Campdevànol preveu aprovar aquest mateix dijous una moció on es demana el suport de la corporació i que també es farà arribar a la resta d’ajuntaments de la comarca, així com el Consell Comarcal del Ripollès. Des de l’Hospital de Campdevànol també es vol comptar amb la complicitat dels hospitals de la regió sanitària de Girona i la Unió Catalana d’Hospitals, perquè aquest reconeixement sigui possible.

De la mateixa manera, també es confia a poder comptar amb el suport d’empreses i entitats del Ripollès, així com amb el de persones a títol particular. Perquè això sigui possible a la web de l’Hospital s’hi podrà trobar la carta d’adhesió que només caldrà descarregar-la i retornar-la prèviament signada.

Cent anys de trajectòria

L’any 2020 l’Hospital de Campdevànol celebrarà el seu centenari, tot i que el tret de sortida es donarà el proper mes de setembre amb la presentació dels actes que es faran durant tot l’any i el nou logotip sorgit d’un concurs obert a tothom. La història de l’Hospital parteix d’una iniciativa popular, de la mateixa gent del poble que, amb els anys, s’ha convertit en l’hospital de referència pel Ripollès.

A l’hora de destacar els mèrits de la institució per aconseguir la Creu de Sant Jordi, es destaca la seva trajectòria i evolució, així com la de ser una institució que vetlla i s’adapta a les necessitats de salut i socials de les persones del Ripollès, buscant l’excel·lència mitjançant el desenvolupament dels nostres professionals, però també amb la voluntat de ser una Institució referent en l’àmbit de la salut i social al Ripollès, confiable, sostenible, propera i oberta a tota la ciutadania i als seus treballadors. Pel que fa a els valors que regeixen el centre, en destaquen la professionalitat, treball en equip, compromís, confiança, capacitat resolutiva i proximitat.

Si vols donar-nos el teu suport, pots fer-ho signant aquesta proposta i ens la fas arribar a