Signatura d'una aliança amb els hospitals de Mollet, Sant Rafael i Plató

L’Hospital de Campdevànol signa una aliança estratègica amb els hospitals de Mollet, Sant Rafael i Plató. L’acord ha estat batejat amb el nom de “Els 4 gats”.
"Els 4 gats"

El passat 30 de març, els hospitals de Campdevànol, Mollet, Plató i Sant Rafael, representats pels seus gerents, el Dr. Joan Grané Alsina, el Dr. Jaume Duran i Navarro, el Dr. Jordi Pujol i Colomer i el Dr. Jordi Mauri Santuré, van signar un conveni de col·laboració sota el nom de “Els 4 gats”.

La finalitat d’aquesta aliança estratègica és:

a) Estudiar formes per definir col·laboracions que permetin, sota un projecte assistencial, millorar l’eficiència i facilitar l’accessibilitat, si s’escau, de certes patologies,

b)  Desenvolupar projectes amb l’objecte d’aconseguir excel·lència en l’atenció Assistencial,

c)  Articular plataformes conjuntes per millorar les capacitats en Innovació, Gestió del Coneixement i Qualitat i

d)  Treballar en la recerca d’economia d’escales que permetin millorar la nostra tecnologia i eficiència econòmica.

Els directors d’aquestes organitzacions sanitàries s’han pres la llicència d’anomenar-se “Els 4 gats” donat que consideren que els quatre centres són petits però flexibles, grupals però independents, llestos però amb vocació de gestionar el coneixement, catalans i universals.

“Els 4 gats” afirmen que aquesta aliança neix amb l’objectiu de compartir projectes i il·lusions per fer al nostre país un sistema sanitari millor pel ciutadà/na.