El rector de la UVic aposta perquè la col·laboració amb l'Hospital de Campdevànol creixi en el futur

Josep Eladi Baños va visitar el centre hospitalari i va reunir-se amb la direcció

13/04/2023.- El rector de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, Josep Eladi Baños, va visitar ahir l'Hospital de Campdevànol, per conèixer de primera mà les instal·lacions del centre i tenir una trobada amb el gerent, Joan Grané, i membres del Patronat. L'Hospital de Campdevànol i la UVic van signar un conveni de col·laboració l'any 2018 per potenciar la docència i la recerca entre ambdues entitats. El centre sanitari del Ripollès acull estudiants del Grau de Medicina i del Grau d'Infermeria en període de pràctiques.

El rector de la UVic va mostrar la seva satisfacció per la formació "dels nostres alumnes a l'Hospital de Campdevànol, i alhora va insistir en la necessitat que "aquesta col·laboració creixi en un futur, com a element estratègic pel nostre territori".