Raul Otín i Llop és el nou Director Assistencial de l’Hospital de Campdevànol

• Substitueix al doctor Antoni Radovan, que es jubilarà properament, després de 34 anys al centre

18/06/2020.- L’Hospital de Campdevànol ha incorporat aquesta setmana el nou Director Assistencial del centre sanitari, Raul Otín, que substituirà a Antoni Radovan, que es jubilarà en els pròxims dies, després de 34 anys al centre del Ripollès, 15 dels quals com a Director Assistencial. Otín és llicenciat en Medicina i Cirurgia per la Universitat Rovira i Virgili, amb l’especialitat de Psiquiatria, i també ha cursat un màster en Gestió i Planificació Sanitària per Directius de la Salut per la Universitat Europea, formació i experiència que li ha permès ocupar diferents càrrecs de gestió en les institucions que ha treballat.

Raul Otin (Reus) té 47 anys i entre altres centres ha treballat a l’IAS de Girona i, fins fa poc, ocupava la gerència dels Serveis Sanitaris de Lanzarote. L’arribada d’Otín a l’hospital de referència del Ripollès es deu “a la possibilitat de desenvolupar una tasca molt il·lusionant com és la de participar en la gestió i evolució d’una institució de prestigi i arrelada al Ripollès, com és l’Hospital de Campdevànol”, assegura.

Els objectius més immediats que s’ha marcat el nou Director Assistencial són els de col·laborar en l’assoliment del Pla Estratègic vigent de la institució, i “facilitar el treball en xarxa amb la resta d’institucions amb les quals tenim relació estreta”. Otín diu sentir-se “molt agraït i honorat perquè se m’hagi fet confiança i espero correspondre a l’alçada per aquesta responsabilitat”.