La prohibició de les visites a pacients de l'Hospital de Campdevànol es prorroga durant deu dies més

La situacio epidemiològica a la comarca continua essent dolenta i fa imprescindible continuar amb aquesta mesura de seguretat

16/11/2020.- El Comitè de Crisi de la Fundació Hospital de Campdevànol, reunit aquest matí, ha decidit prorrogar deu dies més la mesura de prohibir totes les visites a pacients ingressats a l’Hospital. La situació epidemiològica de la comarca continua essent dolenta i pràcticament cada dia se sumen nous contagis. L'objectiu és de caràcter preventiu amb la intenció de frenar els contagis.

Confiem que la situació millori en les pròximes setmanes, però ara mateix és indispensable prendre mesures de prevenció i seguretat, tant pels pacients de l’Hospital com pels professionals que hi treballen. Mentrestant, demanem a la població que no es relaxi i continuï extremant les mesures de seguretat: portant mascareta, guardant la distància de seguretat, rentant-se les mans i ventilant sovint els espais tancats.