Professionals de l'Hospital de Campdevànol participen a la Jornada de Millora de la Seguretat dels Pacients de les comarques gironines

18/11/2019.- Professionals de l’Hospital de Campdevànol han assistit i participat avui a la 4ª Jornada de Millora de la Seguretat dels Pacients de les comarques gironines, que s’ha celebrat a l’Hospital de Santa Caterina de Girona, promoguda i coorganitzada pels diferents hospitals del territori.

La voluntat dels organitzadors és compartir i debatre les estratègies en matèria de seguretat del pacient, així com intercanviar experiències i coneixements entre els professionals per promoure iniciatives que ajudin a millorar i consolidar una cultura en la seguretat del pacient.

Per part de l’Hospital de Campdevànol, Marta Galí, Gestora de Continuïtat de Cures del centre, ha ofert la conferència “Utilització de les TIC en les transicions assistencials”.

Aquest any la jornada ha tingut com a eixos centrals la comunicació per minimitzar les causes que poden originar esdeveniments adversos durant la pràctica assistencial, el tractament segur dels medicaments i el paper de les noves tecnologies en la seguretat (tant per al professional com per al pacient).