Professionals de l'Hospital de Campdevànol participen al Congrés Nacional d'Accessos Vasculars a Màlaga

22/04/2022.- Professionals de l’Hospital de Campdevànol van assistir el passat mes d’abril al 10è Congrés Nacional d’Accessos Vasculars, que es va celebrar a Màlaga. L’objectiu va ser actualitzar i reciclar els professionals sanitaris pel que fa a la teràpia endovenosa i accessos vasculars, i així poder donar el tractament més adient a cada pacient, en funció de les seves necessitats o patologies.

Al Congrés hi han participat més de 350 professionals sanitaris de l’àmbit nacional i internacional De l’Hospital de Campdevànol hi van participar Anna Martínez, Núria Gomis i Cristina Santandreu, de l’Àrea d’Infermeria.