Marta Shanti porta la seva música a l'Hospital de Campdevànol

Es tracta de la iniciativa "A tocar", un cicle de concerts a centres hospitalaris i penitenciaris de la demarcació de Girona

17/04/2024.- L'Hospital de Campdevànol va tornar a viure una fantàstica estona amb la iniciativa "A tocar", un cicle de concerts a centres hospitalaris i penitenciaris de la demarcació de Girona, organitzat per Neandertal Records, amb el suport de la Diputació de Girona, i que és la tercera vegada que passa pel nostre centre.

El concert es va fer a la planta de llarga estada i convalescència, i va anar a càrrec de la cantautora Marta Shanti, que va estar tres quarts d'hora cantant i tocant diversos temes, i interactuant amb les persones i pacients.

Des d'aquí volem donar les gràcies per venir al nostre centre un any més i permetre'ns desconnectar a través de la millor manera: la música.