Maria Carrera i Alejandra Ramos, les primeres metgesses en escollir l'ABS Ribes-Campdevànol per fer la rotació rural

Durant tot el mes d'octubre han treballat entre el CAP de Campdevànol i Ribes

02/11/2022.- Maria Carrera i Alejandra Ramos són dues metgesses de segon any de residència en l'àmbit de la medicina familiar i comunitària, que han estat les primeres a escollir l’ABS Ribes-Campdevànol com a centre de rotació rural, per fer una estada d’un mes per conèixer de primera mà com es treballa i funciona aquest entorn. Les dues metgesses, que formen part de la Unitat Docent Metropolitana Nord (ABS Can Mariner de Santa Coloma), han estat treballant durant tot aquest mes d’octubre entre els centres d’atenció primària de Ribes de Freser i Campdevànol.

De la seva experiència a l’ABS Ribes-Campdevànol els ha sorprès, entre altres coses, l’empoderament de les infermeres, i el temps que poden dedicar a cada pacient, molt diferent del de la zona urbana, ja que acostuma a ser menor. També han destacat la relació estreta entre pacient i metge.

Podeu veure el vídeo on Maria Carrera i Alejandra Ramos expliquen la seva experiència en aquest enllaç: VÍDEO