L’Oncolliga Girona dóna a l’Hospital un ordinador portàtil, un saturador i unes mampares de separació per a l'Hospital de Dia

31 de gener de 2017.- L’Hospital de Campdevànol ha rebut, per part de l’Oncolliga Girona, un ordinador portàtil, un saturador i unes mampares de separació per a l'Hospital de Dia. L’adquisició d’aquest material ha estat possible gràcies als fons recollits a l’Oncotrail 2016, una cursa solidària de 100 km organitzada per la Fundació Oncolliga Girona, que té com a finalitat recaptar fons per millorar les condicions de vida dels malalts de càncer i els seus familiars.

L’acte d’entrega del donatiu va tenir lloc el 31 de gener a la sala d’actes de l’Hospital. La presidenta de la Fundació Oncolliga Girona, Lluïsa Ferrer, va ser l’encarregada de lliurar el material a l’equip de direcció de l’Hospital de Campdevànol.