L'Hospital de Campdevànol trasllada la preocupació pel centre a la consellera de Salut

La consellera es va comprometre a visitar en breu la comarca i va garantir el futur i continuïtat de l’Hospital de Campdevànol

06/02/2020.- La presidenta del Patronat de l’Hospital Comarcal i alcaldessa de Campdevànol, Dolors Costa, es va reunir ahir dimecres amb la consellera de Salut, Alba Vergés, per parlar de la situació actual del centre sanitari de referència del Ripollès. A la trobada també hi van ser presents el diputat i alcalde de Ripoll, Jordi Munell, i el gerent de la Regió Sanitària de Girona, Miquel Carreras.

En aquesta reunió, els representants ripollesos van traslladar la preocupació dels ciutadans per la remodelació que han patit alguns serveis de l’Hospital de Campdevànol en els darrers mesos. Segons va explicar la consellera de Salut, els canvis es deuen a l’adaptació dels serveis sanitaris a la realitat de cada població i va apuntar que el futur de la sanitat catalana passa per la col·laboració entre els diferents centres sanitaris i una especialització dels serveis a cada centre. Vergés es va comprometre a visitar en breu el Ripollès i l’Hospital de Campdevànol per parlar i informar els serveis mèdics i treballadors, però davant els representants ripollesos va voler esvair dubtes sobre la continuïtat i futur de l’Hospital de Campdevànol.

El gerent de la Regió Sanitària de Girona, Miquel Carreras, va explicar que des que es va posar en funcionament el Servei Territorial de Cirurgia entre el Ripollès i la Garrotxa, el passat mes d’octubre, només s’han hagut de derivar cinc operacions a altres centres fora del Ripollès.