L’Hospital de Campdevànol rep el premi TOP20 de Gestió Hospitalària Global

Per setè any consecutiu, l’Entitat ha estat reconeguda amb aquest guardó

L’Hospital de Campdevànol ha estat guardonat amb el TOP 20 de Gestió Hospitalària Global per setè any consecutiu, en la 15a edició dels premis que organitza l’empresa de serveis d’informació sanitària IASIST i que s'ha celebrat el dia 5 de novembre. El doctor Joan Grané, director gerent de l’Hospital de Campdevànol, ha estat l’encarregat de recollir el premi en l’acte d’entrega dels guardons que ha tingut lloc a Madrid. “Estem molt orgullosos d’aquesta distinció, ja que suposa que, malgrat la difícil situació actual, mantenim una assistència de gran qualitat gràcies a la tasca desenvolupada pels nostres treballadors”, explica el Dr. Grané.

Reconeixement als millors resultats
Els hospitals TOP del Sistema Nacional de Salud mostren un 26% més de productivitat que la resta d’hospitals i registren millors resultats de qualitat assistencial, amb un 21% menys de mortalitat i un 17% menys de complicacions.

Els premis TOP 20 són atorgats per IASIST –empresa de serveis d’informació sanitària–, que recull els resultats que avaluen els centres en base a una sèrie d’indicadors de qualitat, funcionament i eficiència econòmica i que reconeix la tasca dels hospitals participants amb millors resultats. Aquest any hi han participat, de manera voluntària i gratuïta, 163 hospitals de les 17 CCAA de l’Estat espanyol i han estat premiats 40 centres.