L’Hospital de Campdevànol rep els 'Coixins del Cor'

L’Hospital donarà els coixins a les persones operades per protegir la cicatriu, alleujar el dolor i dormir més còmodament

L’Associació de “Dones de la Vall de Camprodon” va fer entrega a l’Hospital de Campdevànol dels “Coixins del Cor” el passat dijous, dia 10 de maig. Els coixins, realitzats en patchwork, han estat confeccionats de manera desinteressada per les integrants de l’associació.

D’aquesta manera, l’hospital comarcal del Ripollès se suma a la iniciativa d’altres centres de les comarques gironines, que distribueixen el “Coixí del Cor” entre les usuàries. Aquests coixins s’ha fet pensant en el benefici que té per a les dones que han patit una intervenció de mama. Es posa sota del braç i permet protegir la cicatriu, alleujar el dolor i dormir més còmodament damunt del costat de la ferida. L’origen d’aquesta iniciativa, a la què cada vegada s’hi sumen més centres, prové dels Estats Units.

A l’acte d’entrega, hi varen assistir el gerent del centre, Dr. Joan Grané, el cap del servei de Cirurgia, Dr. Ferran Pericàs, la Coordinadora de l’Institut Català de la dona de Girona, Sra. Fina Sorina, la Presidenta de l’associació de dones de la Vall de Camprodon, Sra. Amalia Vazquez, i dos integrants de l’associació, la Sra. Carme Gallego i la Sra. Mª Lourdes Garcia.