L’Hospital de Campdevànol presenta la seva experiència en eConsentiment i història clínica electrònica

El Centre participa a una jornada sobre eConsentiments, a Mataró, i al XVIII Congrés Nacional d’Informàtica de la Salut, celebrat a Madrid

L’experiència de l’Hospital de Campdevànol amb la firma biomètrica es va donar a conèixer en una jornada sobre eConsentiments, organitzada pel Consorci Sanitari del Maresme i la Fundació TicSalut i que es va celebrar el passat 27 de febrer a Mataró. Genís Rivera, responsable d’informàtica de l’Hospital, va exposar la iniciativa que s’està desenvolupant al Centre. A l’acte també es van presentar iniciatives dutes a terme en aquest àmbit per l’Hospital de Mataró i la Clínica Corachan, juntament amb altres ponències de professionals experts en aspectes legals, de seguretat i de protecció de dades. La jornada va despertar l’interès de moltes organitzacions sanitàries i hi van assistir més de 150 persones.

D’altra banda, l’experiència de la signatura biomètrica i l’evolució de la història clínica electrònica a l’Hospital de Campdevànol es van presentar al XVIII Congrés Nacional d’Informàtica de la Salut, celebrat a Madrid i organitzat per la Societat Espanyola d’Informàtica de la Salut (SEIS). El doctor Joan Grané, director gerent de l’Entitat, va ser l’encarregat d’explicar aquests dos projectes al congrés, en el qual també es van exposar diverses iniciatives d’innovació de conselleries d’altres comunitats autònomes com Canàries, Extremadura, Andalusia, País Basc i País Valencia. La ponència va generar molt d’interès entre els responsables de TIC de les conselleries d’altres comunitats, que van demanar més informació sobre l’experiència de Campdevànol.