L'Hospital de Campdevànol present al festival de cinema del Terra Gollut

Es va entregar un premi que porta el nom del centre i es va guardonar un reportatge fotogràfic realitzat a l'hospital

15/10/2021.- L’Hospital de Campdevànol va ser present a la clausura del Terra Gollut Film Festival, que es va fer dimarts a la tarda al teatre Diagonal de Campdevànol. El centre sanitari del Ripollès va atorgar el Premi a la Concòrdia Hospital de Campdevànol a la pel·lícula ‘15 horas’, de Judith Colell, que és l’actual presidenta de l’Acadèmia de Cinema Català i directora del film que es va poder veure al Diagonal. La presidenta del Patronat i el gerent de l’Hospital, Dolors Costa i Joan Grané respectivament, van ser els encarregats de lliurar el premi a la guanyadora.

D’altra banda, el festival Terra Gollut també va premiar el reportatge fotogràfic sobre la pandèmia de la Covid 19 a l’Hospital de Campdevànol del fotògraf Bernat Cedó. Aquest premi s’emmarcava dins la categoria Històries del Ripollès.