L'Hospital de Campdevànol celebra el Dia Mundial de la Higiene de Mans

Aquest any pren més importància que mai perquè és una de les mesures bàsiques per evitar la propagació de la Covid-19

5/5/2020.- L’Hospital de Campdevànol ha commemorat avui 5 de maig el Dia Mundial d’Higiene de Mans. Fa anys que el centre el celebra fent alguna acció, però aquest any pren més rellevància que mai, davant la crisi de la Covid-19, on s’ha demostrat sobradament que tenir una bona higiene de mans ajuda a evitar el contagi de la malaltia.

Així doncs, aquest any, s’ha realitzat un vídeo on hi han participat desenes de professionals sanitaris de l’Hospital de Campdevànol i de l’Àrea Bàsica Ribes-Campdevànol rentant-se les mans amb sabó però també utilitzant desinfectant, fent èmfasi en la necessitat que la gent inclogui aquest hàbit d’higiene en la seva vida quotidiana més que mai.

Galeria: