L’aliança Els Quatre Gats entrega el Premi FAD d’atenció integrada amb lideratge social al projecte Interxarxes

L'aliança estratègica Els Quatre Gats està formada per l'Hospital de Campdevànol, l'Hospital Sant Rafael, l'Hospital de Mollet i l'Hospital Plató
13 d'abril de 2018.- L'aliança estratègica Els Quatre Gats, formada per l'Hospital de Campdevànol, l'Hospital Sant Rafael, l'Hospital de Mollet i l'Hospital Plató, ha patrocinat el premi Avedis Donabedian d'atenció integrada amb lideratge social, que va ser lliurat al projecte Interxarxes.

L'acte d'entrega dels guardons de la XXIX edició dels Premis FAD es va celebrar l’11 d’abril, al Palau de la Música de Barcelona. El gerent de l'Hospital Sant Rafael, el doctor Jesús Ezquerra, i la directora de Gestió Social i Corporativa de l'Hospital Plató, Anna Jover, van ser els encarregats d'entregar el premi en representació de l'aliança. La iniciativa premiada consisteix en l'establiment d'una xarxa de coordinació regular i estable en l'àmbit del districte d'Horta-Guinardó, de Barcelona, entre els diferents serveis de salut, educació i atenció social adreçats a la població infantil.

Aquest guardó té com a finalitat reconèixer la tasca que desenvolupen aquelles organitzacions que ofereixen atenció social promovent la participació d'algun nivell del sistema de salut per millorar l'efectivitat i la seguretat en la prestació de l'atenció a la persona i que realitzen en el seu dia a dia activitats per a la millora contínua de la qualitat assistencial.