L'ABS RIBES-CAMPDEVÀNOL I L'HOSPITAL S'ADHEREIXEN A LES ACTIVITATS COMARCALS DEL DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL

L'objectiu és donar visibilitat a aquest tipus de malalties cada vegada més freqüents

29/09/2021.- El pròxim 10 d’octubre se celebrarà el Dia Mundial de la Salut Mental. Diferents entitats de la comarca, entre les quals s’hi compten l’Hospital de Campdevànol i l’ABS Ribes-Campdevànol, han unit esforços per organitzar diverses activitats que es portaran a terme en les setmanes vinents, amb l’únic objectiu de donar visibilitat a aquest tipus de malalties.

La primera activitat es va fer el 25 de setembre amb l’estrena del documental DES-NUDOS al Cinema Comtal de Ripoll, amb cinefòrum amb la directora i protagonistes del film.