Jordi Pujol visita l'Hospital de Campdevànol

El divendres dia 27 d'agost de 2010, l’expresident de la Generalitat de Catalunya, Sr. Jordi Pujol, va visitar les dependències de l'Hospital Comarcal del Ripollès de Campdevànol.
Jordi Pujol a l'Hospital de Campdevànol

Durant la visita, Pujol es va reunir amb els Patrons de la Fundació i els directius del centre, felicitant a tothom per la bona marxa de la Institució. Tot seguit va signar el Llibre d'Honor, en el qual va escriure: "És mèrit de molta gent, però sobre tot dels metges, infermeres, el personal en general que se n'ha ocupat i se n'ocupa. I de la sensibilitat de molta gent, d'ara i d'anys enrere. De la gent, per exemple, que aquí a Campdevànol fa 90 anys varen proposar-se dotar el seu poble d'un hospital".

Posteriorment, es va realitzar una visita a l'Hospital, fonamentalment a les àrees d'ampliació i reforma inaugurades l'any 2008, que havien estat acordades l'any 2003 amb el Govern de la Generalitat que presidia el Sr. Pujol.