Inauguració de les millores dels parterres de l'entrada de l'Hospital

Els treballs es van realitzar des de la Fundació MAP de forma voluntària

28/06/2022.- La secció de Jardineria i Forestal, com a mostra d'agraïment a l'Hospital de Campdevànol per l'atenció rebuda des de sempre i en especial durant la pandèmia, va arranjar i millorar els parterres de l'entrada que des de l'any 2008 s'havien anat degradant.

Els treballs es van realitzar de manera voluntària la tardor de 2021 i es va esperar fins a la primavera per inagurar-los, ja que és quan llueixen més. S'ha cobert el parterre central amb greda volcànica i s’hi plantarà un arbre aquest hivern.

Als altres parterres s'hi ha plantat diferents plantes vivaces i arbustives per donar una nota de color durant gairebé tot l'any. D'aquest tipus de plantació se'n diu "mix-flowers", ja que és una barreja que floreix en diferents èpoques de l'any de manera que sempre hi ha alguna planta en flor.

A la inauguració hi van assistir el gerent de l’Hospital, Joan Grané, la presidenta del Patronat, Dolors Costa, i representants de la Fundació MAP.