Gran èxit de ‘Mamma mia, els de l’Hospital’

Els diners recollits amb la venda d’entrades de l’espectacle musical dels treballadors de l’Hospital de Campdevànol i altres activitats organitzades des del Centre es destinaran a La Marató de TV3
Espectacle Mamma mia, els de l'Hospital

Més de 550 persones van assistir a l’espectacle “Mamma mia, els de l’Hospital”, que va tenir lloc el passat divendres 28, organitzat pels treballadors de l’Hospital de Campdevànol. Les 520 entrades que s’havien posat a la venda inicialment es van exhaurir, fet que va obligar a ampliar la capacitat de la Sala Diagonal amb cadires, fins arribar a una mica més de 550 localitats.

L’espectacle va comptar amb un total de 10 actuacions al ritme de les famoses cançons d’Abba, com “Waterloo”, “Thank you for the music”, “Dancing Queen” o “Mamma Mia”, que van ser interpretades pel personal de l’Hospital i altres col·laboradors. Així mateix, hi va haver una coreografia i es va fer entrega dels premis del campionat de parxís, organitzat també per recollir fons per a La Marató de TV3, juntament amb el barri del Ninot, de Ripoll.

L’esdeveniment va comptar amb el suport i la implicació d’altres entitats de la comarca. Per exemple, l’associació de malalts cardíacs El Ripollès.COR va donar globus en forma de cor per al dia de l’espectacle i, des de l’Associació de Dones de Camprodon, es van fer uns cors per decorar la sala de l’actuació. A més, hi han col·laborat els ajuntaments de Campdevànol i Ripoll. Aquesta és la segona vegada que els treballadors de l’Hospital de Campdevànol organitzen una representació musical d’aquestes característiques. El 2013, van aconseguir un gran èxit amb “Oh happy day”, per al qual també es van exhaurir totes les entrades.

A part de l’espectacle musical i el campionat de parxís, aquest any se sortejarà una macro panera que ha estat elaborada amb productes donats per comerços de la zona i treballadors del Centre. Els números per al sorteig ja es poden comprar per 2 euros, a l’Hospital. D’altra banda, també cal destacar que, coincidint amb la temàtica de La Marató –les malalties cardiovasculars–, els usuaris de l’Hospital de Dia, l’Associació de Dones de Ribes i la merceria El fil d’Ariadna han fet uns cors que es poden adquirir pel preu de 2 euros cada un.