La Fundació Hospital de Campdevànol rep la Creu de Sant Jordi

La van recollir ahir la presidenta del Patronat, Dolors Costa, i el gerent, Joan Grané, en un acte al Palau de la Generalitat

22/09/2020.- La Fundació Hospital de Campdevànol va rebre ahir dilluns la Creu de Sant Jordi de “mans” del president de la Generalitat, Quim Torra, amb motiu del seu centenari. L’entrega es va fer al Palau de la Generalitat en un acte sobri, a causa de la pandèmia de la Covid-19. L’Hospital va ser guardonat juntament amb 28 personalitats i 14 entitats que s’han destacat pels serveis prestats a Catalunya en la defensa de la seva identitat o, més generalment, en el pla cívic i cultural.

La Creu de Sant Jordi la van recollir la presidenta del Patronat de la Fundació, Dolors Costa, i el gerent de l’Hospital, Joan Grané. Recordem que, amb motiu del què havia de ser la celebració del centenari de l’Hospital (es compleix aquest any) es va crear una candidatura per aconseguir un dels màxims reconeixements que, finalment ens va ser concedida el mes de març. La situació de pandèmia, però, ha endarrerit l’entrega del guardó fins ara i amb un format molt més discret. La commemoració del centenari de l’Hospital també s’ha vist aturada pel mateix motiu.

Des del centre es vol agrair per tots els suports que s’han rebut i ha volgut fer partícip d’aquest reconeixement a tots els treballadors i treballadores que han passat pel centre i que, per tant, han fet possible arribar al segle de vida.