La Fundació Hospital de Campdevànol presenta el Pla Estratègic 2022-2026

L'acte es va fer al centre cívic de Campdevànol davant de 150 persones

19/02/2024.- La Fundació Hospital de Campdevànol va presentar divendres passat el Pla Estratègic de la institució, pel període 2022-2026. L'acte, que va aplegar a unes 150 persones, la majoria professionals sanitaris, es va fer a la sala auditori del Centre Cívic de Campdevànol. També es va comptar amb la presència de l'alcalde, Oriol Lázaro, la presidenta del Patronat, Dolors Costa, la gerent del CHV, Sara Manjón, i el gerent de l'Hospital de Campdevànol, Joan Grané, entre altres.

igam va ser un dels aspectes que més es va destacar divendres, ja que el bon funcionament i continuïtat del centre sanitari de referència del Ripollès implica establir unes bones aliances estratègiques i col·laboratives amb altres centres. El Pla Estratègic es desenvolupa en cinc eixos diferents, amb accions diverses que s'hauran de portar a terme fins al 2026:

1. Hospital amable i amb valor social

2. Referent en coneixement i atenció integral i integrada

3. Magnetisme pels professionals

4. Pràctiques en valor

5. Aliances estratègiques i col·laboratives

A la jornada també es va destacar que l'Hospital ja disposa de nous servei gràcies a la possibilitat que aquests siguin territorials i compartits amb Vic, i la directora assistencial, Rosa M. Morral va apuntar que actualment s'està treballant en la possible incorporació dels serveis d'endocrinologia i neurologia.

Per acabar, l'Hospital està redactant un pla d'inversions que s'ha de posar en marxa aquest 2024 referent a les millores en tecnologia que s'aplicaran al centre.

Per més informació podeu consultar el díptic del Pla Estratègic 2022-2026: DÍPTIC PLA ESTRATÈGIC