Formació en suport vital avançat del personal a l'Hospital de Campdevànol

Hi han participat una quinzena de persones, majoritàriament personal d'urgències

18/03/2022.- Aquesta setmana s’ha fet un curs de Suport Vital Avançat a l’Hospital de Campdevànol, que s’ha portat a terme a la Torre Mossèn Tor, un espai recentment recuperat com a centre cultural i que ens ha estat cedit molt generosament per l’associació que el gestiona. En aquest curs hi han participat una quinzena de persones, sobretot personal d’urgències, però també de planta i internistes. Com a assistents també hi ha participat tècnics de transport sanitari.

El curs, que ha estat impartit per quatre instructors, s’han ensenyat tècniques que s’apliquen en els intents per ressuscitar pacients, dirigides a metges i infermeres. Ha constat d’una part en línia i una part amb tallers pràctics amb simulació de casos. Glòria Díaz, cap d’Urgències i Emergències de l’Hospital de Campdevànol, ha valorat molt positivament el curs “que ha estat molt profitós i hi ha hagut un molt bon nivell”, ha assegurat.