Es fa entrega de la panera solidària

El sorteig de la panera és una de les accions organitzades des de l'Hospital de Campdevànol per recollir fons destinats a La Marató de TV3

L’Hospital de Campdevànol ha fet entrega avui, 14 de gener, de la panera solidària, composta per diversos productes aportats pels treballadors i per comerços de la zona, així com per part d’empreses proveïdores de serveis de l’Hospital i d’altres empreses de la comarca. El sorteig d’aquesta panera ha estat una de les accions organitzades des de l’Entitat amb l’objectiu d’aconseguir diners per a La Marató de TV3. El guanyador del sorteig havia comprat un dels 2.000 números que es van vendre, a un preu de 2 euros cada un, i que han permès recollir un total de 4.000 euros.

A part del sorteig de la panera, l’Hospital de Campdevànol va preparar l’espectacle “Oh Happy Day”, que es va celebrar el passat dia 13 de desembre al Teatre Condal, de Ripoll, i va comptar amb actuacions musicals i de ball realitzades pels mateixos treballadors de l’Entitat. Es van vendre totes les entrades per a l’acte, que va durar una hora i mitja, va tenir un èxit rotund. També es va celebrar un campionat de parxís els dies 25, 26 i 27 de novembre.

Tots els diners recollits amb el sorteig de la panera, la venta d’entrades per a l’espectacle i les inscripcions al campionat de parxís sumen un total de 7.410 euros i s’han destinat a La Marató de TV3, centrada en les malalties neurodegeneratives.