Entrega de premis del concurs Minerva Expressa't de l'Hospital de Campdevànol

Les fotografies d'Anna Roca, Esther Pascual i Montse Vilalta van ser les guanyadores

15/01/2020.- Ahir dimecres es van entregar els premis del concurs de fotografia Minerva Expressa’t, adreçat als treballadors de l’Hospital de Campdevànol. La guanyadora va ser Anna Roca, amb la fotografia “Quan cau la nit”. La segona posició va ser per Esther Pascual, amb “Capritx de Gaudí”, i en tercera posició va quedar la fotografia “Camins” de Montserrat Vilalta.

Aquesta era la 8a edició del concurs i s’hi van presentar un total de 48 fotografies. Val a dir que aquestes fotografies han servit per fer el calendari anual de l’Hospital de Campdevànol que es va repartir entre els presents a l’entrega de premis.