Entrega dels premis de fotografia Minerva Expressa't

El certamen, on hi participen professionals sanitaris de la Fundació Hospital de Campdevànol, arriba a la desena edició

30/01/2023.- La Fundació Hospital de Campdevànol ha entregat els premis del concurs de fotografia Minerva Expressa’t, que aquest any ha arribat a la 10ª edició. Es tracta d’un certamen on hi participen els professionals sanitaris de la Fundació, i les imatges que s’hi presenten són les que il·lustren cada mes del calendari 2023.

La fotografia més votada pel jurat que en fa la valoració ha estat la de “Despertars al Port de Pollença” de Núria Cuesta. En segon lloc, s’ha classificat “Església de Sant Pol”, de Moisès Adam, i la tercera imatge més ben valorada ha sigut “Cel i Terra”, d’Anna Coll.

Els premis es van entregar la setmana passada a l’Hospital de Campdevànol, amb l’assistència del gerent del centre, Joan Grané.

Galeria:
1er Premi