Ens visita una representació del Instituto Venezolano de los Seguros Sociales

Una representació del Instituto Venezolano de los Seguros Sociales visita l’Hospital de Campdevànol
Hospital de Campdevànol, Instituto Venezolano de los Seguros Sociales

El passat 30 d’agost, una representació del Instituto Venzolano de los Seguros Sociales –una institució pública que es podria equiparar, segons la seva funció, a l’antic INSALUD de l’estat Espanyol– va visitar l’Hospital de Campdevànol.

La representació va estar encapçalada per la Dra. Antonieta Hurtado, directora General de Salud del Seguro Social Venezolano. L’objectiu de la visita era conèixer els avenços que l’Hospital de Campdevànol ha fet en sistemes d’informació des que, a finals de 2007, va implantar el programa de gestió clínica Chaman®, un programari integral de Costaisa que dóna resposta a l’atenció a pacients aguts, sociosanitaris i d’atenció primària.

La visita es va iniciar amb una salutació institucional per part del president de la Fundació, Sr. Jaume Vilarrasa, seguida d’una explicació del model sanitari català i de l’entitat, a càrrec del director gerent de l’Hospital de Campdevànol, Dr. Joan Grané, a la sala d’actes de l’hospital. Tot seguit, es va realitzar una presentació del programari per part del cap de departament d’informàtica, Sr. Genís Rivera, i del personal de l’empresa Costaisa, amb intercanvi d’experiències. Finalment, es va donar resposta a les qüestions que plantejaven els diferents components de la delegació veneçolana.

Un cop acabada aquesta presentació es va realitzar una visita, per tal de poder veure in situ les funcionalitats del programari, a diferents departaments de l’Hospital (urgències, diagnòstic per la imatge, farmàcia, admissions i consultes externes).

L’acte va concloure amb la visita al Centre d’Assistència Primària de Campdevànol, on es va comprovar la interoperativitat del programari Chaman® i la interconnectivitat entre aquest centre i l’hospital.