Empreses i institucions del Ripollès entreguen pantalles facials per protegir-se del Coronavirus

El Rotary Club del Ripollès també ha fet una aportació econòmica a l'hospital per comprar material sanitari

25/03/2020.- Empreses, institucions i voluntaris del Ripollès, sota la coordinació de la UIER, s’han unit per elaborar pantalles facials de protecció que avui han entregat a l’Hospital de Campdevànol. Es tracta d’unes pantalles de plàstic que cobreixen pràcticament tota la cara i així evita el contacte directe dels professionals sanitaris amb possibles pacients per Coronavirus.

A banda de l’Hospital, aquestes pantalles també es repartiran a altres sectors com les residències geriàtriques i comerços. Es preveu que a finals de setmana ja se n’hagin fabricat unes 350 unitats.  Sota la coordinació de la UIER hi ha els ajuntaments de Ripoll, Sant Joan de les Abadesses i Camprodon, la Fundació Eduard Soler, l’Agència de Desenvolupament del Ripollès i la Fundació MAP. I també les empreses Gwel, Sodeca, Impremta Maideu, Nacex, Ca la Conxita Merceria, Surroca Dental, Quelaia, ORT Disseny, Toldos Caballol, Rederi i Solter.

D’altra banda, el Rotary Club Ripollès també ha fet una aportació econòmica a l’Hospital de Campdevànol, destinada a comprar material necessari per a la lluita contra el Coronavirus.

A tots ells, moltes gràcies!!!!!