Disponible el setè número de la revista corporativa de l’Hospital de Campdevànol

L’Hospital de Campdevànol ha editat el setè número d’HOSCAMP.COMunic@, la seva revista corporativa. Aquest número inclou les notícies més destacades de l’Entitat i un reportatge sobre el Servei d’Infermeria. També hi ha una col·laboració del Rotary Club del Ripollès, en la qual s’explica la seva participació en el Programa de Cribratge de Càncer de Còlon i Recte. Així mateix, hi ha el bloc social, amb informació sobre els treballadors del Centre i, per acabar, la secció “Retalls d’Història”, que se centra en els inicis de la informàtica a l’Hospital.

Els continguts de la revista, que s’edita només en format digital per facilitar la seva distribució on-line, han estat elaborats pels membres de l’equip de comunicació de l’Hospital. Com sempre, la portada de la publicació ha estat realitzada per un artista del Ripollès. En aquest cas, la imatge és de Chikako Taketani (1963-2013), artista japonesa que va viure a la comarca durant anys. La il·lustració ha estat cedida pel seu marit, el també artista Domènec Batalla.

L’acte de presentació de la publicació va comptar amb els membres de l’equip de comunicació de l’Hospital, amb l’artista Domènec Batalla, el director gerent de l’Entitat, Joan Grané; el president del Patronat de la Fundació Hospital de Campdevànol, Jaume Vilarrasa, i personal de la Institució.

La revista HOSCAMP.COMunic@ va néixer el 2010 amb la finalitat de donar a conèixer la tasca que realitzen tots els professionals de l’Hospital de Campdevànol i de l’ABS de Ribes de Freser-Campdevànol. La publicació es distribueix entre els treballadors de l’entitat i es fa arribar a diverses institucions i representants de l’Administració pública relacionats amb el món sanitari. Està previst editar un número de la revista cada any per donar continuïtat a la publicació.