El conseller de Salut visita l'Hospital de Campdevànol

Josep M. Argimon s'ha reunit amb el Patronat i direcció del centre, amb els professionals sanitaris i el comitè d'empresa

01/06/2022.- L’Hospital de Campdevànol ha rebut la visita del Molt Honorable Conseller de Salut, Josep M. Argimon, avui al matí, en el marc de les visites institucionals que realitza de forma periòdica al territori. Argimon ha estat acompanyat per la directora del Servei Català de la Salut, Gemma Craywinckel, així com el gerent de la Regió Sanitària de Girona, Miquel Carreras.

El conseller de Salut s’ha reunit amb els membres del Patronat de la Fundació Hospital de Campdevànol i de la direcció del centre hospitalari de referència del Ripollès. En aquesta trobada s’ha parlat de diverses qüestions que afecten el sistema sanitari actual i, en especial, a l’Hospital de Campdevànol. A continuació, Josep M. Argimon ha mantingut una altra reunió amb diversos treballadors i treballadores del centre, i per acabar, s’ha reunit amb el comitè d’empresa.

Aquesta trobada respon a la petició del Patronat de l’Hospital de Campdevànol perquè el conseller de Salut visités el centre i se celebrés una reunió per parlar de diferents temes.