Concert del músic Ferran Palau a l’Hospital de Campdevànol

Forma part del cicle ‘Sinèrgic’ que s’està portant a terme a centres penitenciaris i sanitaris de tot Catalunya

04/10/2021.- Aquest dimarts 5 d’octubre el músic Ferran Palau oferirà un concert a l’Hospital de Campdevànol en el marc del cicle ‘Sinèrgic’, que s’està portant a terme a centres penitenciaris i centres sanitaris d’arreu de Catalunya. El seu objectiu és humanitzar aquests espais i reivindicar el poder transformador de la música, així com la necessitat de dinamitzar culturalment especialment els centres sanitaris després d’un any i mig d’aïllament provocat per la pandèmia.

El concert de Ferran Palau es farà a les 12h del migdia a la placeta que queda davant de la porta d’entrada del centre i durarà aproximadament tres quarts d’hora. El concert està obert a tothom i és gratuït. Organitzat per l’Associació Cultural Neandertal Records, ‘Sinèrgic’ està dirigit pels artistes Martí Sancliment i Ferran Savall, i compta amb el suport de la Diputació de Girona.