Comença el Cicle de Conferències del Centenari de l'Hospital de Campdevànol

Jaume Tort, director de l'Organització Catalana de Trasplantaments parlarà de la donació d'òrgans el 14 de febrer a Campdevànol

L’Hospital de Campdevànol engegarà el proper 14 de febrer de 2020 el Cicle de Conferències del Centenari, que portarà a diversos municipis de la comarca a diferents experts en temes de salut.

La primera conferència portarà per títol “La Donació i el Trasplantament a Catalunya. De la suficiència i la solidaritat”, i anirà a càrrec del doctor Jaume Tort, director de l'Organització Catalana de Trasplantaments (OCATT), que explicarà i resoldrà dubtes sobre la donació d’òrgans i els trasplantaments que es fan a Catalunya. Aquesta primera conferència es farà a Campdevànol a les 18h al Centre Cívic La Confiança i estarà oberta a tothom.

El Cicle de Conferències de l’Hospital de Campdevànol es farà en els principals municipis de la comarca com Ripoll, Sant Joan, Camprodon i Ribes.