La cantautora Judit Neddermann fa un concert a l'Hospital de Campdevànol, en el marc del cicle Sinèrgic

Va actuar davant d'una cinquantena de persones entre pacients, acompanyants i professionals

28/04/2023.- La cantautora Judit Neddermann va oferir aquest dijous al matí un petit concert en acústic a l'Hospital de Campdevànol, en el marc del cicle de concerts Sinèrgic, que organitza Neandertal Récords, amb el suport de la Diputació de Girona. En total hi van assistir una cinquantena de persones entre usuaris i pacients i també professionals del centre, que van poder gaudir de les cançons de la cantautora catalana que fa unes setmanes va treure un nou disc.

Sinèrgic, és un cicle que es desenvolupa a diversos centres hospitalaris, geriàtrics i penitenciaris de la Diputació de Girona i vol posar de manifest la necessitat d'incloure la música i les arts vives als centres penitenciaris i assistencials com a eina d'acompanyament, de sanació i de transformació. En el cas de l’Hospital de Campdevànol es va fer a l’àrea de Llarga Estada.