Acte de rebuig dels treballadors de l'Hospital de Campdevànol a la sentència dels presos polítics i socials catalans

Han fet una aturada al migdia, moment en que s'ha llegit un manifest

14/10/2019.- Aquest migdia els treballadors i treballadores de l’Hospital de Campdevànol que ho han desitjat, han fet una aturada per mostrar el rebuig a la sentència condemnatòria dels presos polítics i socials catalans que ha fet pública durant el matí el Tribunal Suprem.

Durant aquesta aturada s'ha llegit el següent manifest:

Per moltes sentències que vinguin, per molts empresonaments, per molta por que ens facin tenir:

Mai, mai canviaran el sentiment que dins el nostre cor portem. Un sentiment profund i valent, amb ganes de llibertat. Davant una sentència dura, injusta i trista donem suport als nostres presos i preses polítiques i exiliades i a les seves famílies. Ens mantindrem ferms sempre amb els nostres ideals

“Ara dieu, ara diem, ens mantindrem fidels per sempre més al servei d’aquest poble” (Salvador Espriu)

Ho tornarem a fer

Visca Catalunya