Aclariment sobre el primer cas de coronavirus al Ripollès

Es tracta d'un professional sanitari que treballa al centre però no viu a la comarca

19/03/2020.- En les darreres hores s’ha confirmat un cas positiu per coronavirus al Ripollès. En aquest sentit, des de l’Hospital de Campdevànol volem fer alguns aclariments:

• Es tracta d’un professional sanitari que treballa al centre però que viu fora de la comarca i que, amb tota probabilitat es tracta d’un cas importat. El professional afectat es troba en aïllament domiciliari i no ha tingut contacte amb l’Hospital de Campdevànol.

D’altra banda, des de l’Hospital de Campdevànol i l’Àrea Bàsica volem agrair el comportament de la població del Ripollès en general,  ja que s’està autoregulant de manera molt correcta l’accés als serveis sanitaris. Això ajuda a no tenir cap situació de col·lapse en els nostres serveis.

Per últim, agrair també el sobreesforç i implicació de tots els treballadors i treballadores de l’Hospital i l’ABS en uns moments de tanta complexitat.