L’Hospital de Campdevànol i la Direcció d'Atenció Primària de l'ICS de Girona organitzen les 1es Jornades d'atenció primària al Ripollès

L'objectiu de l'esdeveniment és ser un punt de trobada de professionals d'atenció primària on actualitzar coneixements d'aquest àmbit assistencial.

15 de gener de 2017.- L’Hospital de Campdevànol i la Direcció d'Atenció Primària de l'ICS de Girona organitzen, amb el suport de la Fundació FORES, les 1es Jornades d'atenció primària al Ripollès.

Amb el lema “Tots junts, fent camí”, la jornada tindrà lloc el pròxim 19 de gener a la Fundació Eduard Soler de Ripoll. L’objectiu de l’esdeveniment és ser un punt de trobada dels professionals que treballen i/o tenen contacte amb l’àmbit d’atenció primària.

Així, durant l’acte es donaran a conèixer temàtiques d’actualitat que es poden aplicar a la consulta d’atenció primària. En aquesta 1a edició els temes escollits són la dermatoscòpia, les TIC i la fragilitat.

Les jornada està acreditada pel Consell Català de la Formació Continuada de les Professions Sanitàries (CCFCPS) i per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut (CFC-SNS).