Inauguració Obres d'ampliació i reforma

La Consellera de Salut, Dra. Marina Geli ha inaugurat, el dia 10 de febrer, les obres d'ampliació i reforma de l'Hospital Comarcal de Campdevànol.

Aquest diumenge dia 10 de febrer, la consellera de Salut ha inaugurat les obres d'ampliació i reforma de l'Hospital de Campdevànol, que han tingut un cost de 4.943.000 euros, havent estat finançades pel Departament segons l'acord establert amb la Fundació Privada Hospital de Campdevànol. L'acte d'inauguració ha estat presidit per la consellera de Salut, Dra. Marina Geli, juntament amb la presència de l'alcaldessa de Campdevànol, Sra. Núria López, el president del Consell Comarcal del Ripollès, Sr. Enric Pérez, la directora territorial de Salut a Girona, Dra. Marta Pedrerol i el president de la Fundació Privada Hospital de Campdevànol. Aquest acte ha estat concorregut per molta gent, entre ells, els Patrons i ex-Patrons de la Fundació, Polítics de la Comarca, personalitats sanitàries de la Comarca i comarques veïnes, representants d'associacions de malalts, treballadors de l'Hospital de Campdevànol i veïns de la comarca. Aquestes obres han comportat una ampliació de 1.898,81 metres quadrats i la reforma de 2.363,66 metres dels 6.106,40 metres quadrats inicials. Així doncs, la superfície finals de l'hospital ha quedat en 8.005,21 metres quadrats. Les actuacions principals han consistit en la creació d'unes noves àrees quirúrgiques i d'urgències, la reforma d'hospitalització de llarga estada i la creació de les àrees d'hospital de dia sociosanitari i d'aguts. També s'han reformat i ampliat serveis com ara Farmàcia, Rehabilitació i d'altres serveis comuns i administratius.Aquestes obres d'ampliació i reforma suposen un pas endavant de l'Hospital Comarcal de Campdevànol, situant-lo en un lloc adient per donar una assistència de qualitat a tots els seus usuaris i facilitant la feina a tots els seus treballadors.