El Banc d’Ulls reconeix la tasca de l’Hospital de Campdevànol

El Banc d'Ulls reconeix la tasca de l'Hospital de Campdevànol. El centre ha aconseguit el diploma de col.laborador de mèrit

L'Hospital ha estat guardonat amb el diploma de Collaborador de Mèrit del Banc d'Ulls en reconeixement pel destacat i solidari suport a la tasca humanitària que ha dut a terme. L'Hospital collabora des de fa anys amb el programa de donació d'ulls, havent aconseguit, durant l'any 2010, un total de 23 donacions, fruït de l'esforç del personal d'infermeria.

L'acte d'entrega del reconeixement es va realitzar el passat 15 de març a l'Auditori de l'Institut Barraquer de Barcelona. El guardó va ser entregat pel prestigiós professor Joaquim Barraquer, president de l'Institut Barraquer i Director del Banc d'Ulls per a Tractaments de la Ceguesa, i el va rebre, en nom de l'Hospital de Campdevànol, Roser Portabella, directora d'infermeria.