Page 2 - memoria2006
P. 2

Junta de Patronat      Amb la presentació d’aquesta memòria, volem deixar constància de l’activitat realitzada
              (a 31 de desembre de 2006)   durant l’any 2006.

                          President    Des de l’any 2000 la nostra organització s’orienta cap a una veritable empresa de serveis
                    Sr. Miquel Sitjar Serra   assistencials, per la qual cosa es varen prendre una sèrie de decisions estratègiques per
                                       fer-ho possible. La primera d’ella va ésser la Redacció i aprovació del Pla d’Empresa,
                        Vicepresident
              Sr. Joaquim Serrador Rabaseda   on queda definida la Missió de la nostra Institució, de la següent manera:
                                              “Ser  el  dispositiu  que  proporciona  Assistència  Sanitària,  Integral
                          Secretari
                  Sr. Miquel Colomer Surós   (Hospitalària  /  Extrahospitalària),  i  Universal  (Pública  /  Privada)  a  la  seva  àrea

                            Vocals     d'influència i amb qualitat acreditable pel seu nivell”.
                  Mn. Josep Sala Subirana
                     Sr. Josep Julià Milla   Els Valors que han d’impulsar la nostra Institució són:
                    Sr. Celso Espona Vila
                  Sr. Ramon Llibre Angulo   - "Desenvolupar una assistència sanitària i social integral per a tota la població de la comarca del
                Sr. Jaume Vilarrasa Batchelli   Ripollès".
                                       - "La recerca de l'excel·lència mitjançant la millora continua de la qualitat".
                                       - "Recerca de la viabilitat socialment i econòmicament que garanteixi la supervivència del model".

                                       Durant l’any 2006, la nostra Institució ha estat treballant una sèrie d’aspectes, tan a nivell
                Equip de Direcció      organitzatiu  com  estructural,  per  tal  de  donar  resposta  adequada  a  les  necessitats
                (a 31 de desembre de 2006)
                                       d’assistència dels nostres clients. Entre d’elles destaquem:
                       Director Gerent   - Pla Estratègic 2006-2009, que contempla 6 línies estratègiques a desenvolupar, per tal
                    Sr. Joan Grané Alsina
                                       de seguir avançant en l’oferiment d’uns serveis sanitaris i atenció a la dependència amb
              Directora Tècnico Assistencial
                   Sra. Marta Pedrerol Mas   qualitat, eficiència i transparència:
                                          1.   L’Hospital de Campdevànol com a proveïdor de serveis integrats de salut i atenció a la
             Director d’Atenció Especialitzada   dependència en el seu territori: la comarca del Ripollès.
              Sr. Antonio Radovan Gonçalves
                                          2.   L’Hospital de Campdevànol com a model de gestió assistencial.
                   Directora d’Infermeria   3.   L’Hospital de Campdevànol orientat als processos i resultats
                Sra. Roser Portabella Casany   de qualitat.

              Directora de Recursos Humans   4.   L’Hospital de Campdevànol i la complicitat dels professionals.
                   Sra. Maribel Asso Pérez   5.   L’Hospital de Campdevànol com a organització eficient i transparent en la gestió dels
                                              recursos.
              Directora Econòmico Financera
              Sra. Montserrat Verdaguer Serral   6.   L’Hospital de Campdevànol com a referent de salut per als ciutadans de la comarca.

                                       - Pla Director d'Ampliació i Reformes, que té com a finalitat millorar les condicions de

                                       treball (acompliment de normatives) i de confort dels nostres clients. Durant l’any 2006
                                       s’ha  posat  en  funcionament  la  nova  àrea  de  farmàcia,  la  cafeteria  i  el  menjador  de
                                       personal

                                       -  Canvi  dels  Sistemes  d’informació:  durant  aquest  any  s’han  conclòs  l’anàlisi  dels
                                       processos clau i de suport. L’objectiu final és el de disposar d’una història clínica única i
                                       amb  la  possibilitat  de  compartir  dades  clíniques  amb  altres  organitzacions
                                       sanitàries, la qual cosa farà que la nostra activitat, orientada al nostre client, sigui més
                                       eficaç i efectiva.


                                       Pel que fa al tema assistencial, durant aquest any, l’hospital ha iniciat l’activitat d’hospital
                                       de dia sociosanitari, amb la gestió de 25 places. Aquesta activitat, degut a no disposar

                                       d’un espai físic adient, que ja s’ha contemplat en el projecte d’ampliació i reforma, s’ha
                                       iniciat  de  manera  descentralitzada,  encabint  les  places  en  les  diferents  Residències
                                       Geriàtriques  i  Assistida  existents  en  les  poblacions  de  Ripoll,  Campdevànol,  Ribes  de
                                       Freser, Sant Joan de les Abadesses i Camprodon.

                                       Tanmateix, a partir del mes de juliol, es va iniciar activitat de transport primari de malalts,
                                       amb la creació d’una Unitat de Suport Vital Avançat, a partir del mes d’octubre.

                                       Altres fet importants que han succeit durant aquest any són:

                                              -   Participació en la “Prova Pilot per a la implantació d’un sistema de compra
                                                 de serveis de base poblacional de l’àmbit geogràfic del Ripollès”.
                                              -   Aprovació del VII Conveni de la XHUP.

                                              -   Procés d’acreditació dels centres d’atenció hospitalària aguda.



                                       Joan Grané Alsina
                                       Director Gerent
   1   2   3   4   5   6   7