Hospitals catalans visiten l'equipament de radiologia de Campdevànol

S'ha fet una demostració del Telecomandament per valorar si l'incorporen en els seus centres

18/9/2019.- Els supervisors de radiologia de l’Hospital Can Ruti de Badalona, de l’Hospital de Bellvitge i de l’Hospital Vall d’Hebron, així com la responsable d’electromedicina de l’Hospital Vall d’Hebron i responsable de gestió i infraestructures també del Vall d’Hebron han visitat avui l’Hospital de Campdevànol.

L'Hospital de Campdevànol presenta els actes del centenari i presenta el nou logotip

Entre altres activitats es farà un cicle de conferències, un acte institucional i una trobada de treballadors i extreballadors

16/9/2018.- L’Hospital de Campdevànol va presentar divendres, en el marc de la festa major de La Gala, els actes del centenari així com el logotip que representarà el centre durant tot el 2020. Entre altres coses es farà un acte institucional el mes d’octubre, on es convidaran diverses personalitats del món sanitari, i al mes de maig es celebrarà una trobada dels treballadors i extraballadors de l’Hospital.

L'Hospital de Campdevànol engega una campanya per obtenir la Creu de Sant Jordi amb motiu del seu centenari

Es faran arribar mocions de suport als ajuntaments de la comarca i al Consell Comarcal perquè hi donin suport

25/7/2019.- L’Hospital de Campdevànol ha iniciat una campanya per aconseguir adhesions amb l’objectiu de demanar la Creu de Sant Jordi, reconeixement que concedeix la Generalitat cada any a personalitats, entitats i institucions. El motiu és la celebració del centenari del centre hospitalari de referència del Ripollès durant l’any 2020.

L’Hospital de Campdevànol col·labora per l’adquisició d’un vehicle 4x4 per la Creu Roja

Es va entregar aquest dilluns en un acte a La Solana de Ripoll

19/5/2019.- L’Hospital de Campdevànol ha sigut una de les institucions que ha col·laborat amb la donació d’un total de 1.000 euros per l’adquisició d’un vehicle 4x4 per la Creu Roja. La iniciativa ha sorgit del Club Rotary de Ripoll. Els 1.000 euros que ha donat l’Hospital serviran per finançar una part del vehicle, ja que el seu cost total és de 22.000 euros. L’objectiu d’aquest nou vehicle és el de poder atendre serveis preventius i emergències de la comarca.

L’Hospital de Campdevànol incorpora el servei d’Estètica Oncològica

L’objectiu és minimitzar els efectes secundaris que els tractaments oncològics provoquen sobre la pell i les mucoses, entre altres

24 de maig de 2019.-L’Hospital de Campdevànol ha incorporat el servei d'Estètica Oncològica Integral, una iniciativa de la Fundació Oncolliga que ja funciona a altres hospitals com el de Girona, Palamós o Olot.

L'Hospital obre la celebració del centenari amb un concurs per trobar el logotip

El tret de sortida de la commemoració es donarà el setembre d’aquest any però el gruix d’actes es faran el 2020

L’Hospital de Campdevànol ha presentat avui els principals eixos de la celebració del centenari de la institució que es commemorarà l’any que ve, el 2020. El tret de sortida del centenari, però, es donarà a la festa major de Campdevànol d’aquest any, el mes de setembre, amb la presentació oficial de tots els actes del centenari i el logotip del centenari, que sortirà d’un concurs obert a tothom.

L’Hospital i l’Àrea Bàsica celebren el Dia de la Higiene de Mans

Durat tot el matí s'ha informat als usuaris de l'Hospital i també s'ha anat a les escoles amb diferents activitats

L’Hospital de Campdevànol ha commemorat aquest dilluns 6 de maig el Dia Mundial de la Higiene de Mans , sota el lema d’aquest any “Una atenció neta per a tots comença a les vostres mans”. Així doncs, durant tot el matí, a l’entrada de l’hospital hi ha hagut una parada amb personal del centre que ha repartit díptics on s’explica com s’han de rentar correctament les mans. A qui se les ha rentat se li ha fet entrega d’un “bitxo”, que volia representar els bacteris que tots portem a les mans.

L’Hospital de Campdevànol incorpora un equip pel diagnòstic, control i seguiment de patologies oculars

Fins ara els pacients que havien de sotmetre’s a aquesta tècnica havien de traslladar-se a Girona o Vic

L’Hospital de Campdevànol ha incorporat des de fa unes setmanes un equip de Tomografia de Coherència Òptica (OCT), una tècnica de diagnòstic, control i seguiment de diferents patologies oculars, ja que permet l’estudi de talls histològics en viu de la retina de l’ull. Fins ara, els pacients que havien de sotmetre’s a aquesta tècnica s’havien de desplaçar fins al Consorci Hospitalari de Vic o bé a l’Hospital Dr. Josep Trueta de Girona.

Pàgines